{{ message.head }}

{{ message.text }}

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

Przelew na rachunek bankowy

Logo Promoexpress, polska firma zajmująca się zdobieniem odzieży i gadżetów promocyjnychLogo Promoexpress, polska firma zajmująca się zdobieniem odzieży i gadżetów promocyjnych

Lynka Sp. z o.o.
ul. Majdzika 16, 32-050 Skawina
Rachunek PLN (PKO BP): 16 1020 2892 0000 5002 0768 6738
Rachunek PLN (ING Bank Śląski): 17 1050 1445 1000 0090 3088 2584
Rachunek EUR (PKO BP): 80 1020 2892 0000 5802 0791 7703
Rachunek EUR (ING Bank Śląski): 92 1050 1445 1000 0090 3088 2592

Dostępne metody płatności

Strona płatności imoje na komputerze i smartfonie z widocznymi opcjami płatności, w tym portfel elektroniczny, Visa Mobile, BLIK, oraz przelewy onlineStrona płatności imoje na komputerze i smartfonie z widocznymi opcjami płatności, w tym portfel elektroniczny, Visa Mobile, BLIK, oraz przelewy online

W naszym sklepie internetowym oferujemy różnorodne metody płatności, aby zapewnić wygodę i bezpieczeństwo transakcji. Klienci mogą wybierać spośród następujących opcji:

  • Przelew bankowy
  • Płatność BLIK
  • Karta płatnicza (Visa, MasterCard)
  • Przelew elektroniczny za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności imoje, obsługiwanego przez ING Bank Śląski S.A.

Koszty wysyłki

Koszty dostawy są naliczane zgodnie z cennikiem operatorów logistycznych i mogą ulegać zmianom. Dokładne koszty wysyłki są widoczne w podsumowaniu zamówienia przed jego finalizacją. Opłata za dostawę na terenie Polski, za pośrednictwem firm kurierskich, wynosi 22 zł netto za jedną paczkę (o wymiarach 60x40x40cm).

Czas realizacji zamówienia

Realizacja zamówień bez zdobień następuje w terminie podanym w opisie produktu. Czas wysyłki może natomiast różnić się w zależności od wybranych technik druku i haftu. W przypadku zamówień składających się z wielu produktów, realizacja może trwać najdłużej zgodnie z najdłuższym terminem spośród terminów podanych na kartach wszystkich produktów. Dlatego realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi od 24 godzin do 14 dni roboczych (łącznie z czasem dostarczenia) liczonych od momentu potwierdzenia zamówienia przez Dział Obsługi Klienta.

Wysyłka

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich. Dostępne opcje wysyłki obejmują:

Logo UPS - firma kurierskaLogo UPS - firma kurierska
Logo DHL - firma kurierskaLogo DHL - firma kurierska
Logo DHL Express - usługi kurierskie ekspresoweLogo DHL Express - usługi kurierskie ekspresowe
Logo DPD - firma kurierskaLogo DPD - firma kurierska
Logo InPost - firma kurierskaLogo InPost - firma kurierska
Logo TNT - firma kurierskaLogo TNT - firma kurierska
Logo FedEx - firma kurierskaLogo FedEx - firma kurierska
Logo Raben - firma logistycznaLogo Raben - firma logistyczna

W momencie przekazania towaru firmie przewozowej, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie, fakt ten należy odnotować na liście przewozowym w obecności kuriera.

Odbiór osobisty

Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w naszym magazynie w Skawinie: Lynka Polska, ul. Majdzika 16, 32-050 Skawina w godzinach 07:00-19:00. Klienci decydujący się na odbiór osobisty nie ponoszą kosztów wysyłki. Jak do nas trafić? Sprawdź tutaj!

Uśmiechnięta kobieta rozmawiająca przez telefon, symbolizująca kontakt z Działem Obsługi Klienta Lynka PolskaUśmiechnięta kobieta rozmawiająca przez telefon, symbolizująca kontakt z Działem Obsługi Klienta Lynka Polska

Kontakt

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym Promoexpress. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności lub wysyłki, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sales@promoexpress.pl lub telefonicznie pod numerem +48 12 293 80 10.

Może Cię zainteresować

Promoexpress jest nie tylko czołowym dystrybutorem, oferującym wiodące marki odzieży promocyjnej…

Jesteśmy firmą powszechnie uznawaną w branży za jednego z wiodących światowych…

Ogólne warunki handlowe…

Reklamacje należy zgłosić pisemnie w ciągu 7 dni od otrzymania towaru…

Zaloguj się