Nasza strona korzysta z plików cookie. Kontynuując, przyjmujemy Twoją zgodę na korzystanie z plików cookie, zgodnie z opisem w naszej Polityka prywatności.
Przelew na rachunek bankowy
Lynka Sp. z o.o.
ul. Majdzika 16, 32-050 Skawina
Rachunek PLN (PKO BP): 16 1020 2892 0000 5002 0768 6738
Rachunek PLN (ING Bank Śląski): 17 1050 1445 1000 0090 3088 2584
Rachunek EUR (PKO BP): 80 1020 2892 0000 5802 0791 7703
Rachunek EUR (ING Bank Śląski): 92 1050 1445 1000 0090 3088 2592
Dostępne metody płatności
W naszym sklepie internetowym oferujemy różnorodne metody płatności, aby zapewnić wygodę i bezpieczeństwo transakcji. Klienci mogą wybierać spośród następujących opcji:
- Przelew bankowy
- Płatność BLIK
- Karta płatnicza (Visa, MasterCard)
- Przelew elektroniczny za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności imoje, obsługiwanego przez ING Bank Śląski S.A.
Koszty wysyłki
Koszty dostawy są naliczane zgodnie z cennikiem operatorów logistycznych i mogą ulegać zmianom. Dokładne koszty wysyłki są widoczne w podsumowaniu zamówienia przed jego finalizacją. Opłata za dostawę na terenie Polski, za pośrednictwem firm kurierskich, wynosi 22 zł netto za jedną paczkę (o wymiarach 60x40x40cm).
Czas realizacji zamówienia
Realizacja zamówień bez zdobień następuje w terminie podanym w opisie produktu. Czas wysyłki może natomiast różnić się w zależności od wybranych technik druku i haftu. W przypadku zamówień składających się z wielu produktów, realizacja może trwać najdłużej zgodnie z najdłuższym terminem spośród terminów podanych na kartach wszystkich produktów. Dlatego realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi od 24 godzin do 14 dni roboczych (łącznie z czasem dostarczenia) liczonych od momentu potwierdzenia zamówienia przez Dział Obsługi Klienta.
Wysyłka
Wysyłki realizujemy za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich. Dostępne opcje wysyłki obejmują:
W momencie przekazania towaru firmie przewozowej, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie, fakt ten należy odnotować na liście przewozowym w obecności kuriera.
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w naszym magazynie w Skawinie: Lynka Polska, ul. Majdzika 16, 32-050 Skawina w godzinach 07:00-19:00. Klienci decydujący się na odbiór osobisty nie ponoszą kosztów wysyłki. Jak do nas trafić? Sprawdź tutaj!
Kontakt
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym Promoexpress. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności lub wysyłki, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sales@promoexpress.pl lub telefonicznie pod numerem +48 12 293 80 10.
Może Cię zainteresować
Promoexpress jest nie tylko czołowym dystrybutorem, oferującym wiodące marki odzieży promocyjnej…
Jesteśmy firmą powszechnie uznawaną w branży za jednego z wiodących światowych…