Nasza strona korzysta z plików cookie. Kontynuując, przyjmujemy Twoją zgodę na korzystanie z plików cookie, zgodnie z opisem w naszej Polityka prywatności.
W PromoExpress wierzymy, że niezależnie od tego, czy Twoja organizacja jest lokalną organizacją non-profit, globalną korporacją, rozwijającą się restauracją, małym start-upem czy czymś pomiędzy, jednym z kluczowych elementów sukcesu jest budowanie silnej marki. Twoja marka to sposób, w jaki klienci i konsumenci identyfikują się z Tobą. To, co mówią swoim znajomym, gdy otrzymują pięciogwiazdkową obsługę lub uwielbiają jeden z Twoich produktów.
Twoja marka to nie tylko logo. To Twoja tożsamość. Oddaje Twoje wartości, wizję... Twoją esencję. Sposobów komunikowania marki na rynku jest wiele – reklama, oznakowanie, media społecznościowe, aplikacje mobilne, strona internetowa, e-maile, biuletyny, ulotki i katalogi, targi i dni otwarte, oraz wiele innych.
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na rozpowszechnienie Twojego przekazu są jednak markowe gadżety, znane również jako media produktowe. Niedawne badanie przeprowadzone przez ASI – wiodącą organizację handlową w USA – potwierdziło, że markowe gadżety są jednym z najskuteczniejszych sposobów na precyzyjne przekazanie Twojej marki i jej przekazu do docelowej grupy klientów i potencjalnych klientów. A koszt na tysiąc wyświetleń (CPI), jak to się nazywa w tradycyjnym świecie reklamy, jest jednym z najniższych.
Niezależnie od tego, czy jest to luksusowy długopis z wygrawerowanym logo, czy haftowana kurtka softshell na coroczną konferencję sprzedażową, dobrze dobrane, elegancko zaprezentowane i wysokiej jakości markowe gadżety pozostawiają trwałe wrażenie – czasem na lata!