Nasza strona korzysta z plików cookie. Kontynuując, przyjmujemy Twoją zgodę na korzystanie z plików cookie, zgodnie z opisem w naszej Polityka prywatności.
The Talent Blueprint 2025: Fotorelacja z konferencji
- Małgorzata Chłopicka
- Blog PromoExpress
- 30 wrz 2025 views
-
161

23 września 2025 spotkaliśmy się w siedzibie Lynka na pierwszej edycji konferencji o Employer Branding zorganizowanej przez PromoExpress - The Talent Blueprint.
Na zewnątrz było dość pochmurne i szaro, dlatego dobrze, że…
Zaczęliśmy od niespodzianek
Konferencję The Talent Blueprint rozpoczęliśmy od rozdania prezentów. Każdy uczestnik dostał bawełnianą torbę pełną upominków. Później był czas na kawę i przekąski, czyli coś, co pomogło nam wszystkim zebrać trochę energii.
Start konferencji: Pomysły na skuteczny Employer Branding
O 10:00 uczestnicy zajęli swoje miejsca, a nasi polscy i zagraniczni prelegenci zaczęli prezentować pomysły na skuteczny Employer Branding. Klaudyna Smit, zespół Beehive, John Lynch i Dominika Anaszewska-Koń wraz z Kasią Luther, mówili między innymi o tym:
- co obecnie przyciąga i pomaga zatrzymywać najlepszych pracowników,
- jak styl liderów i sposób komunikacji buduje (albo osłabia) zaufanie w firmie,
- co zrobić, by ludzie naprawdę chcieli dołączyć do zespołu,
- jak wprowadzić i sprytnie wykorzystywać programy lojalnościowe jak PromoShop do budowania trwałych relacji z pracownikami.
A do tego pojawiły się pomysły na nagradzanie i docenianie pracowników, prawdziwe case study, anegdoty… i kilka zabawnych – choć nieplanowanych – momentów, które wywoływały szczery uśmiech na sali.
Gadżety, pogaduchy i networking
W strefie wystawowej można było zobaczyć produkty i gadżety wspierające EB: od pomysłów na onboarding, przez pomysły na świąteczne zestawy prezentowe, aż po paczki offboardingowe.
Do tego lunch i networking.
Finał z Lynka Tour
Na zakończenie zarejestrowani uczestnicy wzięli udział w Lynka Tour, czyli zwiedzaniu naszej nowoczesnej hali produkcyjnej. Mogli zobaczyć z bliska, jak wygląda proces nanoszenia logo na odzież i akcesoria, takie jak torby, czapki czy parasole. Dzięki temu łatwiej było sobie uświadomić, jak ważna jest spójność i dbałość o szczegóły podczas tworzenia wartościowych produktów employer brandingowych.



















































































































































